23 Mart 2012 Cuma

Lida Yorumları

     Ahmet Çelik


  Lida zayıflama hapı ile tanıştığımda 112 kiloydum açıkcası psikolojik bir çok sorun yaşadım bu kilolar yüzünden bir doktor bana bu ürünü önerdi . 4 ay kullandım 73 kiloya geldim . Lida ekibine çok teşekkür ederim.

    Özlem Sezer


   2 Kutu sipariş ettim bekliyorum yorumlara göre çok etkili bir ürünmüş umarım bende de etki gösterir.

    Hakan Demir
  
    Lida zayıflama hapını kullandığımdan beri hayatım her şeyiyle değişti . Bence kilolu herkesin kullanması gereken bir ürün.

    Jale Tekin


   Zayıflamak , formda kalmak , kilo vermek benim için çok şeylerdi . Lida zayıflama hapı kullandığımdan beri bunları oturduğum yerden başarabiliyorum. Harika bir ürün.

   Elif Ömür


  Sizinle telefonda görüşmüştük . Ürün daha 1 gün bile geçmeden teslim edildi.  2 gündür kullanıyorum , yavaş yavaş etkisini gösteriyor gibi . Lida zayıflama hapı ekibine çok teşekkür ederim.

   

0 yorum:

Yorum Gönder