3 Mart 2012 Cumartesi

Bursadaki Lida kullanıcısı Yaşar beyden gelen mail

      Merhabalar adım yaşar . Öncelikle bütün lida ekibine teşekkür ediyorum bu güzel üründen dolayı.
Ben 32 yaşında fazla kiloları olan biriyim her ne kadar kendimle barışık bir kişide olsam yaşım ilerledikçe fazla kilolarım artık benim için sıkıntı haline gelmişti. Bir çok doktora , diyetisyene tedavi için gitmiştim ama bir türlü verdikleri programlara bağlı kalamıyordum . Doktorlar  bu nedenle vazgeçmişti ama ben vazgeçmiyordum mutlaka bir tedavisi olmalıydı.

     İnternette yaptığım araştırmalarda Lida isminde zayıflatıcı bir hap buldum Türkiyede yaygın olduğunu ve %100 doğal olduğunu okuyunca hemen sipariş ettim. Ürünü kullanım şekline göre kullandım ve 1 ay içinde fark etmeye başlamıştı . Kendimi daha zinde daha aktif hissediyordum gençleşmiş gibiydim ve kullanmaya devam ettim.

    Yaklaşık 8 kilo verdim bu ürün sayesinde ve çok memnunum sürekli alışverişini gerçekleştiriyorum. Çevremdekilere tavsiye ediyorum  fazla kiloları olmayan bir kişi bile iç rahatlığıyla kullanabilir diye düşünüyorum. Teşekkürler Lida

0 yorum:

Yorum Gönder